در کارگاه مهارت های زندگی بیان شد؛

راهکار های کاهش اضطراب دانش آموزان در شب امتحان

تاریخ انتشار:
به همت گروه تبلیغ تخصصی «مشاوره و مددکاری راه روشن» کارگاه مهارت های زندگی با موضوع "فرزندم، امتحان، اضطراب" برای جمعی از اولیای دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فرهنگ شهر قم برگزار شد.
راهکار های کاهش اضطراب دانش آموزان در شب امتحان

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت گروه تبلیغ تخصصی «مشاوره و مددکاری راه روشن» و با حمایت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی کارگاه مهارت های زندگی با موضوع "فرزندم، امتحان، اضطراب" در سالن جلسات رضوان برگزار گردید.

این کارگاه آموزشی با حضور استاد حجت الاسلام مهدی پورقلی کارشناس ارشد مشاوره و روانشناسی و از مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی برای جمعی از اولیای دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فرهنگ شهر قم با هدف ارتقای دانش والدین جهت مدیریت استرس دانش آموزان در ایام امتحانات صورت پذیرفت.

حجت الاسلام پورقلی اظهار داشت: عواملی چون «مقایسه گری»، «توقعات زیاد والدین»، «سرزنشگری» و ... از جمله مواردی است که می تواند اضطراب را در فرزندان ما به وجود بیاورد.

وی در ادامه افزود: زمانی که اضطراب بر فرزندان مسلط شود در نتیجه آن اعتماد به نفس در آینده را ضعیف خواهد کرد و ممکن است موجب وسواس در رفتار داتش آموزان گردد.

حجت الاسلام پورقلی تصریح کرد: مدیریت زمان خواب و تنظیم آن می تواند نقش بسزایی در آرامش سلامت روان و بهبود کیفیت مطالعه و یادگیری فرزندان داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.