مدیرکل تبلیغ عمومی خبر داد:

اعزام بیش از 11500 مبلغ در ماه مبارک رمضان 1445ه.ق| استقبال بی نظیر «تبلیغ اولی‌ها»

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از 11500 مبلغ به صورت فردی و گروهی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت نشر معارف دینی و ارزش های انقلاب به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.
اعزام بیش از 11500 مبلغ در ماه مبارک رمضان 1445ه.ق| استقبال بی نظیر «تبلیغ اولی‌ها» در ماه مبارک رمضان امسال

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ما از فعالیت 371 گروه تبلیغی ـ جهادی با استعداد 4500 مبلغ در ماه مبارک رمضان 1445 در عرصه های گوناگون تبلیغی نظیر فعالیت در مساجد و هیئات، مناطق گردشگری و ساحل، مترو، برنامه های جنگ شادی در بوستان ها، مراکز فرهنگی، کانون های اصلاح و تربیت، زندان ها و سایر محیط های ویژه خبر داد.

مدیرکل تبلیغ عمومی اظهار داشت: در ماه رمضان سال جاری استقبال خوبی از تبلیغ خصوصا با توجه به تعطیلات نوروز و فرصت تبلیغ در میان اقوام و خویشان شکل گرفت و بیش از 11.500 مبلغ در سراسر کشور به فعالیت تبلیغی پرداختند که از این تعداد 1944مبلغ خواهر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم شعبه قم، 6972 مبلغ بوده و237 گروه تبلیغی به نقاط مختلف شامل نقاط محروم و مناطق مشترک اعزام شده اند اظهار داشت: 47 درصد اعزام شعبه قم به صورت گروهی بوده و با محاسبه مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم که حدود3هزار نفر و سازمان اوقاف و امور خیریه هم که حدود 2هزارنفر اعزام مبلغ داشته‌اند در مجموع 16هزار و 500 مبلغ در سرتاسر کشور عزیزمان به فعالیت تبلیغی پرداخته‌اند. 

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری تصریح کرد: از دیگر ویژگی های تبلیغی ماه مبارک رمضان امسال استقبال «تبلیغ اولی‌ها» بود که با توجه به برخط شدن تشکیل پرونده تبلیغی و روند صعودی آن، شاهد گسترش دامنه تبلیغ در میان نسل جوان‌تر حوزه بودیم.

مدیرکل تبلیغ عمومی خاطر نشان کرد: از مهمترین موضوعات مطرح شده در ایام تبلیغی ماه رمضان 1445 هجری قمری توسط مبلغان می توان به «اندیشه مقاومت»، «جهاد تبیین»، «تفسیر قرآن کریم»، «تقویت بنیان خانواده» و ... اشاره نمود.

وی با اشاره به دریافت گزارش های تصویری از فعالیت مبلغان و گروه های تبلیغی نسبت به انجام ارزیابی های چندلایه از طریق خود ارزیابی، ارزیابی سرگروه و اعضاء به صورت متقابل، ارزیابی نهاد درخواست کننده، ارزیابی کارشناس مسئولان تبلیغی که به صورت تصادفی از میان مبلغان انجام شده و بررسی گزارشات تصویری، و ارتباط با نهادهای رصدی در رابطه با فعالیت مبلغان خبرداد و گفت: گزارشات تصویری از فعالیت اثربخش مبلغان در محیط هایی گسترده، افزون بر مساجد و حسینیه ها و تکایا خبر می دهد به صورتی که قشر خاکستری مردم را نیز در میان مخاطبان پوشش داده است بعنوان مثال برگزاری تلاوت قرآن در بوستان ها و برگزاری مجالس خانگی قرآنی که با استقبال خوب مردم مواجه شده از جمله خدمات ارزشمند طلاب و مبلغان عزیز بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.