مرکز آموزش های کاربردی برگزار می کند؛

کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان»

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری موسسه چیستا، کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان» را برگزار می‌کند.
کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان»

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری موسسه چیستا، کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان» برگزار می گردد.

گفتنی است این دوره به صورت رایگان با تدریس دکـتر صـالـحیان (دکترای فلسفه تعلیم و تربیت) در تاریخ 11 و 12 اردیبهشت 1403 از ساعت 15 الی 19 ویژه برادران و از ساعت 8 تا 12 تاریخ مذکور ویژه بانوان صورت خواهد پذیرفت.

علاقه مندان جهت ثبت نام و آشنایی بیشتر با سرفصل ها می توانند تا تاریخ 10 اردیبهشت 1403 از طریق مراجعه به صفحه مرتبط با این دوره در تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی https://el.balagh.ir/doreh/7041 اقدام نمایند.

https://el.balagh.ir/doreh/7041

دیدگاه‌ها

مهاجریان 05:10 - 1403/02/07

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه‌ی دست اندرکاران محترم، در جهت استفاده بهتر و بیشتر علاقمندان ، برگزاری دوره‌های مجازی آموزشی مبتلا به جامعه در مورد مسائل تربیتی و خانواده و فرزندان و جوانان بسیار مفید و قابل استفاده برای کلیه ی افراد جامعه خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.